10 Eylül 2009 Perşembe

Islak ve Çirkin Ülkem !

2000 lerin başında Arjantinde ekonmik kriz vardı.Halk sonunda dayanamadı ve yağmalamaya başladı dükkanları.O zaman üniversite de öğrenciydim ve kendi aramızda bunun tartışmalarını yapmıştık.Bizde kriz atlatmıştık ama bizde böyle bi yağma olmamıştı.Olmazdı da ya kanaat getirmiştik.Zira bizde Allah korkusu vardı.Kul hakkı düşüncesi vardı.Haram mal düşüncesi vardı.Daha bir vicdanlıydık daha bir sabırlı daha bir insan dık biz be onlara göre 2001 de!
Şimdi 3 gündür gazetelerde fotoları gördükçü kendimden geçiyorum nasıl bir millete döndük diye.Bu nasıl bir davranış modelidir bu nasıl bir fırsat avcılığıdır, bu nasıl bir karaktersizliktir.
Büyük depremde göçük altında kalan kadının kolundan bileziği almak için kolunu kesmeyi göze alan bir insandan ne farkı var şu insanların.Benim gözümde hiç mi hiç farkları yok.İnsan olarak da değerleri yok.Hele ki son fotodaki yağmacının! suratındaki büyük bir iş başarmanın verdiği kahramanvari ifade beni insanlığımdan utandırdı.Bir insan kendinin olmayanı nasıl o insanın en zor anında çalar ondan aklım almıyor dostlar.Bir bilen varsa da bana anlatsın..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder