13 Eylül 2009 Pazar

ZAFER !

Rakibiniz İspanya.
Futbolda da Basketbolda da şu anda Avrupanın en iyileri
Ve siz;
Bir maç düşünün ki takımın yıldızı Hidayet 2 sayıda kalmış olsun
Bir maç düşünün ki takımın en formda adamı Ender 0/5 3 lük atmış olsun.
Herhalde maç sonrası birisi bana Hidayet 2 sayı atmış maçta deseydi, ne o fark mı yemişiz? Hoca rotasyona gitmiş yedeklerimi almış sahaya derdim.
Ama biz bu maçı kazandık hem de Hido suz!
Peki nasıl kazandık.
Bugüne kadar takımın en kötüsü Semih sahada devleşti.
Takımın içerde en iyisi Ömer, Gasol kardeşlere nazire yaparcasına öyle bir oynadı ki NBA de siz değil ben oynarım der gibiydi asıl. Ki 3 gün önce 35 milyonluk Gortat ı da denize döken Ömer di.
Şunu da söylemden geçemeyeceğim Gortat ın 35 milyon $ aldığı memlekette Ömer Aşık bakalım kadroya girebilecek mi?
Eğer gelişimini sürdürürse çok önemli dakikalar alamasa da iz bırakacak işler yapabilir.
Evet nasıl kazandık.
Ömer Aşık devleşti.
Hele ki topu taşıyıp yaptığı bir smac vardı ki Gasol o anda utancından yerin dibine girmiştir diye düşündüm.
Maç kazandıran Blok ise onun maçın adamı olması gerektiğine dair ilahi bir adaletti.
Çünkü o bunu haketmişti.
Teknik analizle uzatmayacağım ama eğer Şampiyon takımı biz 60 sayıda tutabilecek savunmayı yapabiliyorsak ki bu takımda içerde dışarda avrupanın en iyi skorerleri varsa fazla söylenecek bişey yok demektir.
Muhteşem bir savunma ve oyun disiplini ile Final yolu bize açıktır diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder