7 Eylül 2009 Pazartesi

İŞTE BÖYLE!

Kendi kendime turnuvanın ilk maçını görmeden yazı yazmayacağım dedim.
Aklım bu takımın çok zorlanacağını söylese de bana içimden bir ses sürekli "bak gör başarılı olacağız"dedi.Sürekli çekiştiler.Hatta maç esnasında bile her öne geçtiğimizde sürekli bir tarafım "bak kesin şimdi Ender girecek zorlama bir kaç üçlük,dörtlük hatta beşlik deneyecek.Semih giremediği pota altından TO yapacak" derken diğer yanım çoktan sigarasını yakmış maçın bitmesini bekliyordu. Bir ara geri düştük.Ümitsizlenir gibi olduk sanki biraz galiba...
Oda neydi öyle. Ender hakikatten ender görülen şeyler yapıyordu sahada. Semihle tam da diğer yarıma yenik düşecekken Ender sahneye çıkıp maç daha bitmedi dedi.Bir sigara daha yaktı diğer yarım."Bekle ve gör" dedi "maçın sonuna kadar böyle gidemez" derken kötücül yanım.

O bu şu her kimse ve ne ise görevini yaptı etti bitti.
Ender hepimizi utandırdı. Hele beni. Her defasında kızdığım hareketlerine sevinir olmuştum.Oda neydi öyle Ömer e öyle bir asist yaptı ki bu anda görmeliydiniz! Bir an Kidd vari bir hareket gibi geldi.Sanırım uykusuzluktan olsa gerek dedim kendime oysa öyleydi be aslında hadi inkar etme artık kabul et. Bu maçın yıldızı Ender.Ne Hido ne buraya gelmeyerek Memo. Ne de ilk 26 sayının 13 ünü atan sonra rölantiye alan Ersan.
Var ol Ender!
Kahrol ben!


1 yorum: