22 Temmuz 2009 Çarşamba


Geçen gün okuduğumda işte NY a lazım Pg diye içimden geçirdim.Bence ligin en önemli Pg lerinden biri olabilecek bir potansiyele sahip oyuncu konumunda.Lige adım attığı seneydi sanırım Chicago maçında 24 asist yaparak kendini gösterdi.Takım rekoru kendisine ait .Ha bir de geçen sezon yaptığı Triple double'ınıda es geçmeyelim..Bunlar işin istatsitik yönü bir de yetenek yönü var ki işte asıl dikkat çekmek istediğim nokta orası.Bazı oyuncular için kullandığımız saf oyun kurucu deyimi var işte Ramon Sessions için kullanabileceğimiz yegane kelime budur. Oyunun hücum yönünde Pas kullanımındave dağıtımında ve pas aralarında ligin üst düzey pg leri ile yarışabilecek konumda.Dış atış konusunda zayıf olsa da içerden ve orta mesafeden skor yükünü çekebiliyor. FT ise iyi denebilecek düzeyde.
Şimdi bunları esas yazma nedenimize gelirsek ben Ramon Sessions’ın NY gibi koş koş basketbolunda aşama kaydedeceğini ve yeni bir Nash olabileceğini düşünüyorum.O kaliteye çıkamasa da pas yetenekleri ile takımına o kaliteyi verebileceğini düşünüyorum. İnşallah NY , muadiline göre çok daha ucuza alabileceği bir oyun kurucu konumunda olan Ramon Sessions u takıma katar ve bizde zevkle gelişimini izleriz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder