29 Temmuz 2009 Çarşamba

kısa kısa..


Bir kaç gündür evlilik hazırlıkları nedeniyle boşladım burayı. Kaldığımız yerden devam edelim..


Chandler-Okafor takası oldu.İki uzunun yer değiştirmesi pek görülen bir durum olmamasına rağmen ince detaylarla yapılan bir takas görünümünde. Adam adama iyi savunmacı sınırlı skorer Chandler la, Yardım savunmasında - son zamanlarda pek takılmasa da - lige katıldığında ligin iyilerinden biri olan ve şut kullandığında -Bobcats de bazen 3 şutla kapadığı maçlar oldu- Okafor takım değiştirdiler. İki uzununda sakatlık problemleri oluyor. Şöyle bir baktığımızda bana göre Okafor her ne kadar overrated kalsa da -ki kendisi Howard dan sonra seçildi ama önce seçilme durumu bile vardı. Velhasıl üstüne çok konşuacak bir takas değil. Kanımca Okafor a eğer tebdili mekan ferahlık getirirse Hortnets takastan karlı çıkar. Ha bir de tabi kontratlar var ki o kısmına girmiyorum bile..

Clevland LEbronla görüşmelere başlıyormuş. Bakalım herkesin merak ettiği konu çözüme kavuşacak mı.Kulislerde Lebron un takımda kalacağına dair bir çok söylenti olsa da ben ve benim gibi NY a gideceğini düşünen de bir sürü insan var. Nasıl ki C.Ronaldo bile bir sene önce CL yi kaldırdığı MAnu gibi bir kulüpten Real e gitmeyi istiyorsa LEbron da bunu istiyecektir.Çünkü gücün her türlü parçası NY ta. Para,Medya,ŞEhir hayatı..Bekleyip göreceğiz.Ny bu kadar fedakarlıkla boşaltığı CAp ini mutlaka Lebronla olmazsa Wade le dolduracaktır.

Durant Thunder da devam etmek istiyormuş. Portland ın Bowie den beri ikinci tarihi hatası olabilecek adam olan Durant hepimize gösterdiki önümüzdeki 10 sene de bu ligte ben eseceğim dedi. Bakalım güzel bir rebuilding aşamasına gelen Thunder gerekli parçalarla yoluna devam ediyor. Harden le beraber skorer oyuncu sorununu da çözme aşamasına gelen Thunder eğer sağlam bir uzun - ki mumla arasan bulamazsın ligte- eklerse takıma Po yolları taştan sen çıkardın beni beni baştan durumu olmaması içten bile değil..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder